Sorry...

Hej älsklingar!!!

Jag klev upp 07.00 i morse och satte mig precis i soffan.

Jag kan säga att jag är helt slut.

Vi har haft en skit bra dag men med mycket känslor & tankar, ni vet då det blir så mycket tankar så man nästan blir irriterad

Vi började morgonen med en skit härlig frukost som hade allt, olika pålägg, färska frallor. ägg, juice & varm choklad.

Sen packade vi det sista och det var då jag vart irriterad för Max skulle minsann ta allt sen och han skulle bada en sista gång bla bla la. Fast vi skulle hämta släpet 40 minuter senare.  HAHAHAH Ungdomar.



   Här drar vi i väg med Max saker mot nya lägenheten i Blåsut.

  Hur sjysst adress har inte dom...  Globen ligger 5 minuter i från deras port.

Lägenheten är jättefin och lagom för dom 2 (berättar mer i morgon)



 När vi hade packat ut alla saker och Sandra hade kommit med sina saker så drog vi till Ikea för inköp av ny soffa och lite smått & gott.  Här har ni 2 glada typer.....



Här provsitts det, det blev den övre soffan i tidigare inlägg.
Dom lyckades att montera allt själva... Jätte stolt över dom.

Vi lämnade paret vid 2 tiden för att lämna släpet och därefter åkte vi hem och möblerade om lite.

Jag har Max gamla rum och Kalle har mitt gamla rum och det lilla rummet blir gästrum.
Allt är inte klart.

Sedan vidare till Kia för födelsedagskalas, väl där så blev det smörgåstårta och 2 glas vin sen vart det mörkt.
Vart så in i vassen trött så vi avvek efter ca 2 timmar.  Tack Kia





Trodde vi skulle åka hem & mysa men så vart inte fallet. Kalle ringde och villa ha kompisar här över natten så det vart  fix för dom + middag till alla killarna.   Nu har jag landat lite... 22.58

Jag ska läsa alla bloggar i morgon och kommentera.. Förlåt för super duper trist uppdatering idag men i morgon kommer bilder på Lgh + kalas...

   God Natt på er / Maria

Ps.Max I miss You



Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Hoppas att dem kommer att stortrivas i sin nya lägenhet :)

2012-01-22 @ 10:21:11
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Medberoende

Verkar som dagen var bra! :)

Jag har en liten fråga, mitt i en mening ibland i dina inlägg blir det helt vitt där ett ord ska va och om man tar datamusen över det vita kommer det upp som en reklamskylt, vad är det? :)



Kramar!!

2012-01-22 @ 13:54:25
URL: http://medberoendee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0