Tjo Pepps.

Haft en superbra dag.....

Mycket fix på jobbet och To Do Listan växer allt mer, men bara skoj.

Sune var med mig på jobbet idag och det kommer bli oftare framöver eftersom Max har flyttat.
Jag jobbar inte heltid men får ändå dåligt samveta av att lämna sune 5 timmar själv. 
Max har ett bra schema som gjorde att han oftast kom hem 12-13  när han bodde hemma men nu är det slut med den avlastningen.

Kvällens middag vart biffstroganoff / gudomligt gott och Sune satt nedanför när jag skar köttet och hoppades att Matte skulle tappa något, Vilket jag självklart gjorde.....



       Biff



              Tiggar ögonen



         Biff stroganoff & ris

Massa sallad till och så vart jag så himla sugen på smörgåsgurka.. 
( brukar inte ha det till stroganoff)

Gott var det Iallfall.


Har precis pratat en stund med brorsan och det är alltid lika trevligt, saknar honom som fan.
så fort dom får lite klart i huset ska vi ta en kväll i Vaxholm.  Längtar.

     Love Maria




Kommentarer
Postat av: Medberoende

Åh jag åt nästan samma mat, istället för biff blev det korv stroganoff (biff stroganoff kanske inte innehåller samma ingridienser ens men det låter lika!) haha ;)

2012-01-30 @ 19:46:17
URL: http://medberoendee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0