Bitter =Ja

Jag vet inte om jag kan kalla det för bitter kanske mer ledsen, rastlös, besviken, arg, sur, deppig you name it...
 
Men vad är det med vädret.
Vi har haft 4 bra dagar och då pratar jag inte dagar med strålande sol utan ok väder då man kan vara ute.
 
Hittills i sommar så har vi varit på öland 2 dagar och inget annat.
 
På Onsdag skulle vi åka med killarna till Göteborg / Liseberg men det ska bli skitväder där så då vägrar jag åka...
Som det ser ut nu så kommer vi inte iväg på det heller.
 
Allt känns super just nu.
Måste jag säga nott mer / Maria

Kommentarer
Postat av: Annica

Va fin din blogg blev.

Svar: Tack. äntligen fick s tid, Har väntat i evigheter
Maria Höglund

2012-07-15 @ 17:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0