Dukes Tourney

På Fredag åker Kalle på Cup i Skövde, Fredag - Söndag. Dom kommer vara 600 deltagare på plats.
Amerikansk fotbollsturnering. Spännande.
 
Efter det kommer Kalle hem och sover en natt och  packar om och åker  vidare mot landet / Bommersvik med 2 kompisar och den ena killens Familj ( Micke & Linus ) Så jag kommer vara barnledig i 9:e dagar.
 
                  Saknar Kalle som fasiken när han e borta.
 
            
 
  I dag har vi blåst upp luftmadrassen och kollat så allt e ok och i morgon ska jag tvätta sovsäcken.
  Packar på Onsdag för han åker 6 på Fredag morgon.
 
       Love Maria

Kommentarer
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Nja, inte att jag målar i bemärkelse tecknar. Jag målade en gammal äppellåda vit och så ska jag måla träklädnypor och skriva texter på:)


Kikade in på hemsidan. Hmm, synd att jag är för gammal för det där, hade typ behövt det där jag också.

kramar

2012-07-23 @ 20:48:45
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: Medberoende

Spännande med amerikans fotbollsturnering!

Hoppas att du haft en bra dag! :)

Jag hittade kokboken där receptet på pastan jag åt här om dagen var med i. Tog bild så kan skicka till din mail! :) Är det samma som tidigare? För då är den nog sparad i adressboken på mailen.

Kramar!

2012-07-23 @ 22:05:00
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0