En bra dag hittills.

Jag och Sune promenerade tidigt till jobbet i morse, hur skönt som helst ute.
Sol och fläktande vindar.
 
Jag fick massa gjort och jag fick träffa mina ungdomar.
 
 
 
                  Underbara   S & K
 
Efter jobbet vart jag hämtad av älsklingen och vi åkte ut mot Gålö. Vi tog en dagens lunch vid Gålö Grillen i solen.
Maten var inge vidare men det var ändå mysfaktor.
 
 
                 Ligger på span
 
         Pannbiff & gräddsås. Smakade bara grädde. Absolut inga kryddor eller fonder där inte...
 
 
                    Populärt ställe, god glassbar.
 
   Nu ska jag inta balkongen ett tag och sen blir det film.
   I kväll ska vi ha räkfrossa här hemma med Bröd & Aoli.
 
     Kram Maria
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0