Kollat film...

 
                Skum film, jag tycker inte riktigt om filmer som spelas in på detta vis.
                   Men den var helt ok och den vart bättre & bättre.
 
I dag har jag vilat ut, jag sov från 23 - 07.00 / 8 timmar i natt.
Mös hemma och sen åkte jag till jobbet och sen vidare till stan och Haninge C.
Nu är det bara chill och film som gäller.
 
I morgon bitti ska vi förbi Sandra & Max med lite saker till deras grillfest och H ska hjälpa dom med fönsterputsning och skruva upp ett ljudsystem.
 
God Natt säger jag nu / Maria

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Tack för ditt beröm av mina inlägg, de värmer alltid
Har ett tänkvärt inlägg som jag ej fixat ut
Lgh
Gott med grillfest

Svar: kramiz
Maria Höglund

2012-07-06 @ 23:37:49
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Ida

Svar: Hur mycket tid måste man lägga på hunden varje dag? Vissst måste man vara vid den hela tiden men tänkte på promenad osv :).

Svar: Kram
Maria Höglund

2012-07-06 @ 23:42:47
URL: http://ipeterson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0