Måndag morgon.

Vilket sjukt väder vi har.
Jönköping & kalmar län har stora översvämningar.
Det bara spöregnaroch hus ligger i vatten.
 
 Kalmar ligger ju på andra sidan Ölandsbron ,  enligt mina källor på Öland så har dom kanon väder.. Bra för dom...
 
 Haninge har sol idag.
 
I dag ska jag jobba och hjälpa dom ungdomar som ska ha busskort. Jag har en del papper som ska kollas igenom oxo  och sen ska jag skriva ut massa papper som en av våran personal ska ha, Full rulle.
 
Efter det vill jag förbi port 73.
 
Nog om min planering.
 
                  Vad ska ni göra idag ?
 
            
                             En härlig badbild från Eriksöre på Öland.
 
   Kram Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: Kincio

Önskar dig en fantastisk dag:)

2012-07-09 @ 09:04:34
URL: http://www.kincio.blogg.se
Postat av: Anonym

Hoppas du får en riktigt bra dag trots vädret! Här uppe i Norrland lyser solen :)

Sv: Det är bara att kämpa på! Har du mycket kilon du ska gå ner?

2012-07-09 @ 10:54:49
URL: http://magdaolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0