Most Wanted..

 
                                     Dom här 2 busarna är egentligen 2 rymmare.
 
Innan vi kom till villavagnen så hade Sascha (Rottisen) rymt en gång från vagnen.
Dom hade lämnat Bella och Sascha en liten stund själva och lämnat fönstrerna öppna . Hon hade  hoppat ut genom fönstret så grannarna hittade henne utanför vagnen med viftande svans....
 
Det är en historia för sig.. nu kommer nästa...
 
I Onsdags när vi alla skulle gå på restaurang så lämnade vi alla 3 hundar i vagnen och vi tittade så inga fönster stod öppet och att vissa dörrar var stängda till dom rummen som hade fönster öppna..
 
Jag hade kollat att mitt fönster var stängt och det jag inte visste sen var att H hade öppnat det efter jag hade kollat att fönstret var stängt och sen stängde han dörren .  men jag  trodde ju mitt fönster var stängt så jag öppnade min dörr innan jag gick så sune skulle lägga sig i min säng som han alltid gör när jag går ut......
 
Sagt & gjort så gick vi och käkade och efter ca 1. 1/2 timme så stod våra villagrannar vid restaurangen och sa att våra hundar rymt. HAHAHAHAH
Tok hundar.
 
Först ut genom fönstret kom Sascha och efter kom Sune.
Hundarna hade irrat runt lite i området innan grannarna hade kopplat dom och promenerat runt lite på området och kollat efter oss, dom fattade att vi var i området eftersom våra bilar stod vid vagnarna.
Där kom dom till restaurangen  med 2 överlyckliga hundar..
 
Tur att vi har snälla hundar.....
 
   Kram Maria
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0