Sjysst natt.

När jag gick och la mig var det ett stort gäng vid poolen som badade och som trodde dom var på en fotbollsmatch typ.
Dom skrek massa hejjar ramsor och dom klappade händerna.
Värsta livet.
 
Sen vaknade jag 03.30 av att några grannar bråkade som Faaaaan.
Utanför på gården.
Dom skrek massa fula ord och dom kastade ut kläder och det var många människor inblandade.
Jag var tvungen att gå ut på balkongen för att kolla så inga barn var inblandade....
Lite underhållande var det för den ena gubben sprang runt i kalsonger och han var inte i bra form om man säger så.
Det vart tyst efter ca 20 min och alla drog åt olika håll. ( inga barn fanns med )
 
I dag är jag trött och lite små rosslig i halsen.
 
9.30 har jag en hunddate.
Vid 12 tiden ska vi hämta Max och sen åka och äta lunch med Inger & Kaj i länna.
 
 
 
 
                      Lilla pluttt
 
Kram Maria
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0