Söndag Morgon...

Hej.
 
Kul att vakna upp till ytterligare en  regnig och grå dag.
 
Vi skulle ha gått på bio idag . Men vi skiter i det för Kalle e så trött och tjurig.
 
Kalles rutiner på detta sommarlov har kaosat, Han lägger sig sent och sover länge, han e tjurig
Så idag ska jag ta ett snack med honom om rutiner och allt. Jag Känner mig lite irriterad på honom .
Man är sjysst och han bara är.........
 
Ja Ja.
 
I dag ska jag kanske gå till Jysk. Såg att dom hade mörklila gardiner för 75 kr. Ska titta om det är nott för mig.
 
   Kram så länge.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag har mejlat dig:)
kram

2012-07-08 @ 11:19:45
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0