Stan.

Vart i stan i dag.
Var inne på Marc O polo  i stan och bytte en tröja / Det blev en annan färg än den vi köpte  i Göteborg men bytet blev till det bättre.
 
Sen åkte vi in till stan och fixade Max 20 års present., väldigt tidigt-  jag vet,  men det finns en anledning till det.
Mer kan jag inte skriva. Han fyller i Oktober.
 
Sandra fyller 20 snart, den 8/8. Presenten till Max är även till Sandra.
 
Nu blir det bara mys hemma, trodde jag kunde sola på balkongen men vi har molningt just nu så jag får se senare om det klarnar upp.
 
Hann även med Haninge C och clas olsson och Handens närsjukhus.
 
    Min dag i lång text..... Ha det fint
 
   Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Haha ja eller hur, hurra för byggjobbare;) eller inte alltid!!

Puss

2012-07-25 @ 14:04:42
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0