18/6

Snart är Juni slut känns det som. Just nu är det vackert väder ute.

Jag ska fixa lite hemma nu sen ska jag åka till jobbet och sen vidare till Vendelsö.

Jag ska påbörja flyttstäden. Kolla om huset är tomt och kolla om jag behöver några städsaker.

Jag har turen att älsklingen tar med sig Sune till golfbanan nästan varje morgon mellan 4-6.30 så sune är helt färdig när jag ska iväg.

Här är  bilder från i morse och från igår.

ÄÄÄÄ det sket sig. Infoga bilder strular / Blir arg.
Man märker nu att Blogg.se strular massor. Funkar inte att logga in på min mobil heller. Börjar bli lite irriterad faktiskt.

Sen när ni andra fina kommenterar hos mig blir det massa konstiga tecken i eran text . Skumt

     Bye Bye Maria








  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0