Bästa läraren.

Detta kom från Kalles lärare idag: Kalle & jag har sagt hejdå med tårar och vi har frågat om Kalle kan göra sin praktik i 8:an  hos honom.
----------------------------------------------------------------------

Heeej Maria:)
 
Avslutningen var känslosam, tankarna rusade runt som bollarna i en tombola. Jag kommer arbeta på Kvarnbäcken till hösten, en 1-6 skola. Kalle har förtur på praktikplats hos mig, en lämpligare praktikant kan jag inte tänka mig. Jag arbetar kvar inom kommun så mejladressen är densamma.
Jag kommer aldrig sluta tro på Kalle, han är en kanonkille.
Tack själv Maria
Vi höres å ha den bästa av somrar:)/Kramar Mathias
...........................................................................................

Min blir så rörd & glad när man läser det här

Love It.

Kommentarer
Postat av: Medberoende

vad kul med ett sånt glatt och trevligt melj! :)

Svar: så lite / Love M
Maria Höglund

2012-06-19 @ 17:16:32
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0