Bildbomb 6/6

Vi hade en dag i stan igår och på kvällen åkte vi M/S Strömmakanal och hade räkfrossa.

Vi hade en underbar dag som visas i bilder:



   

                Min tårta



                Min Baby



                 Me
    


  


       Kungsträdgården



                     Happy



     Här var en av sms som kom till älsklingen på ett förslag till present till mig.

      Vad tror ni dom ville sälja ?




        På Fridays



                    Mumma




                          snacks



   Här har vi promenerat ner till Nybrokajen / Strand Hotell




     Här väntar vi på båten




      Ser ut som en tavla. Blev så ballt ljus pga, vädret




                 champagne / 120 kr glas




                      Vi 2




     Här sitter vi inne på båten / fönsterbord




    Baren och vår servitör Arvid. Hur gullig som helst




       Jag igen



         Baby






      På väg ut från Sthlm



           På taket







         Wasa museet




                 Grönan









 Vi var duktiga, vi åt 4 stora skålar med räkor, trodde jag skulle vakna upp som en flaminco idag



       Vacker med regnbågen





                                 Arvid





    Vi avslutade med glass & färska bär

En helt underbar resa med skön svensk musik på båten.

     Tack för denna present.


















I dag ska vi luncha med Inger & Kaj. Jag återkommer.


Kommentarer
Postat av: Medberoende

Vilka fina bilder och vad fint du va klädd! :)



Verkar som att du hade en jättebra födelsedag! :)

2012-06-07 @ 15:50:09
URL: http://medberoendee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0