Busstur.

Min busstur från Haninge till Gullmarsplan var ett sant nöje.

Busschauffören var underbar.

Först ville han inte ta betalt och sen pratade han i mikrofonen hela vägen.

Ding Dong sa det i högtalaren sen presenterade han sig med namn och sa att det var han som skulle ta oss från Haninge till Gullmars.plan
När vi hade lämnat Haninge så berättade han  att vi  lämnar nu haninge och passerade tyresö.

Ding Dong  -  så berättade han att vädret i sthlm var bra

Ding Dong. - lite mer prat

Ding Dong -  Nu har färden kommit till Gullmarsplan och jag önskar er alla en fin dag Bla Bla.

Hur skön som helst.

Jag var tvungen att titta efter kameror eller ett  filmteam. Man vet ju inte om det är ett skämt.

HAHAHAHAHA

Jag undra om alla reseledarjobben var slut på Apollo, Ving och Fritidsresor denna sommar ?  men tummen upp för honom.

                                      Love Maria

Kommentarer
Postat av: Annica

Haha. Han älskade nog sitt jobb :) Kram

Svar: Yes in deed
Maria Höglund

2012-06-15 @ 23:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0