Hundsnack.

Min kompis hund blev attackerad i morse av 2 pittbulls.
Hon har en chihuahua.

Hennes hund svävar mellan liv & död . Han fick sin lunga och lever förstörd och har opererats idag.
Nu ringde dom från vetrinären och sa att det är allvarligt och dom vill att dom kommer in. Han kanske inte klarar sig.

Jag kan inte med ord säga hur ledsen jag är för hennes och hundens skull.

Fördjävligt.

Hundägaren lämnade sitt nummer , men han uppgav falsk nummer. Nu har dom tagit reda på vem det är och gjort en anmälan.
Liraren ringde och Bad min kompis ta tillbaka anmälan . Är han dum i hela huvudet eller.....
Han hade sina hundar lösa.

Alla mina tankar går till henne nu och jag får fan ont i magen..
.................................................................................................

Sen har vi en annan bra historia när det gäller hund.

Läste ni om hunden som stals på Södermalm igår?

Han stals mitt på dagen och hundens husse gjorde efterlysning på FB.
Han fick samtal från en kille  som trodde han såg hunden ligga utanför en krog i Hallunda.

Han höll koll på hunden tills ägaren dök upp och det var hans hund.
Det var en missbrukare som hade snott hunden.

Hunden är åter i sin familj. Skönt.

                       God Natt på er / Maria


Kommentarer
Postat av: Emeliie

Jo det gör ju det.
Men jag känner nog inte för att dejta på ett bra tag, vill inte ha med killar att göra.
Vill bara ta vara på tiden med min dotter nu medans hon inte går på dagis.

Svar: Bra tänkt. Killar tar bara massa energi. Natti Natt
Maria Höglund

2012-06-15 @ 22:25:25
URL: http://emeliitaah.blogg.se
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Nej men så hemskt:( Idioter. Håller tummarna för lilla vovven nu<3

Svar: Tack tjejenGod Natt
Maria Höglund

2012-06-15 @ 22:29:25
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: Emeliie

Tack!
Behövde öppna mig.
Fast allt jag känner kan liksom inte kommau t.

Svar: Gör du helt rätt i. Kämpa på.Kram tjejen
Maria Höglund

2012-06-15 @ 23:16:57
URL: http://emeliitaah.blogg.se
Postat av: Gun

Fy så fruktansvärt!:( Hemskt att hundar hamnar i fel händer och blir uppfostrade till att bli farliga.
Hoppas det går bra med lilla chihuahuan.
Skönt att den stulna hunden kom tillbaka i alla fall. Ibland är facebook fantastiskt bra.

Svar: Ja verkligen. Det ser tyvärr illa ut för lilla London
Maria Höglund

2012-06-15 @ 23:19:08
URL: http://horni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0