Kalas kväll.

  Kanon väder i kväll.

Jag skulle hem till syrran kl 18.00 men jag gick ner till henne kl 16.00 och solade och drack vin. Mysigt.

Oscar min gudson fyller 12 idag så det vart middag & kalas.

Vi fick tacos och massa gott.

Nu är vi hemma och vi är väldigt mätta / Tack Annica.

                            Här kommer lite bilder från kvällen:



 Sune har duschat, han fick tyvärr vara kopplad för snett ovanför oss fanns en löptik.
Tiken var så pilsk så hon hoppade över staketet och rymde till sune.


                    Osse &  Sunis


                                    Nova



                              Kompisar



                                     Min Ferdinan



                                          Ronja & Osse


                          Kalle.

   Nu ska vi mysa och senare blir det skräckfilm.

I morgon ska hela bilen storstädas, vi orkade inte idag helt enkelt.

                   Kram på er alla / ia








Kommentarer
Postat av: Annica

Kul att ni kom :) Kram

Svar: såklartHa det bäst idag Lördag
Maria Höglund

2012-06-15 @ 23:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0