Lördag morgon.

Vill inte göra ett skit idag !!!

Men jag måste ut och fixa några ärenden.

Rusta, Öb. Nacka, Ica Maxi. Kanske att jag hyr någon film oxo.

Det är underbart väder i vanlig ordning. NOT.. Väntar in bra väder så vi kan åka till Kia & Rickard på Ingarö.

Jag pratade med min Fina Jo igår och hon berärättade en liten del av sin New York resa och det verkar underbart.

        Vet nog ingen som varit där som varit besviken.

  

                    World trade center Memorial/Ground Zero

                           Från Johannas egna bilder

  


                          Vackra Jo

  

        Härliga bilder.

    Ha det finast / Maria



        

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Vilka magiska bilder

kram

2012-06-09 @ 10:53:21
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0