Min dag hittills.

Jag vaknade tidigt för att promenera med Sune en sväng innan jag åkte till Vendelsö för att städa.
 
Jag var i villan 7.30 och jag var klar 12.30 och då fick jag hjälp av älsklingen dom sista 3 timmarna med massa saker. Bla. fönster och höga höjder och lite skrapning av fläckar & målarfärg.
 
Tack Baby....
 
Han hade med sig Sune som fick mysa på tomten. Sune börjar bli sig själv igen .....
 
Nu är jag helt slut i händer, naglar och rygg & fötter men det var det värt och jag fick bra betalt och lite extra erbjudanden så jag är jätte glad.
 
Mina planer närmsta dagarna är att jobba lite i morgon & på Måndag
Sen kommer min mamma på Måndag och stannar tills på Onsdag, vi ska ev gå på allsång på skansen om min syrra kunde fixa sittplatser längst fram. Hon har kontakter och typ bor där på Tisdagar.
 
     Sen på Torsdag är vi nerbjudna till Öland. / Kul.....
 
    
 
 
                                 KLART
 
Nu blir det bara chill & Mys.
Nu ska jag ringa mamma.
 
                  IA
 
 

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Vad skönt att han blivit lite bättre!!! :)

Svar: TackHoppas du mår fint men det ser jag ju att du gör
Maria
Maria Höglund

2012-06-28 @ 18:10:42
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0