Nails.

Min dag hittills.
 
Jag jobbade och fixade med fastighets skötaren.  vi ska få nya tags på jobbet, alltså nyckel/paserkort i ett.
Nyckelbrickor.
 
Han ville ha namn på all personal Bla.
 
Jag pysslade lite i lokalen och gjorde klart kvitton + papper.
 
Senare mötte jag Max och vi gjorde lite affärer + bolaget.
 
Jag fick ett par vita Linnebyxor av honom. Nedsatt till 200 kr och sen 20% så 160 bagis.
Tack Max....
 
 
Vidare för en lunch och sen fixade jag mina saggiga naglar.
 
 
       Skönt.
 
Nu kollar Max & Kalle film, tanken var att vi skulle hänga på balkongen och ta en kall cider men det sket sig pga av alla moln.
                                       Puss & Kram Maria

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Himla fina naglar! :)

2012-07-01 @ 20:13:33
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0