Rengöring.

Vilken natt.

Gick väl på något socker speed igår efter Kalaset.

Vid 24.00 var jag inte ens trött men jag släckte lampan och försökte sova. Somnade lite till och från efter 02.00 och vaknade 04.15
En toppen natt.....

Jag försökte somna om igen men gav upp kl 06.00.

Jag gick ner till tvättstugan och tvätta och nu är kl 07.40 och jag är typ klar.

Vid 9-10 ska hela bilen saneras från front till bak inne i bilen. Allt ska ut och det ska dammsugas, dammas och rengöras.

Sen ska vi till Maxi.

Om inte regnet kommer så drar vi till Ingarö men annars blir det svulla och film.

Avslutar med 2 bilder från Stadion i sthlm igår. Där pågår summerburst i 2 dagar med cool Housemusik. Min son + Sandra är där med massa vänner.

  

                                                              Max & Sandra

                                   Max & Melina & Vippe i bak

Saknar Max, nu var det över en vecka sen vi sågs.

                         Ha en fin lördag / ses senare

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Ojoj vilken natt du hade
Vad fina bilder
kram

Svar: Tack killen.
Maria Höglund

2012-06-16 @ 16:16:47
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0