Skitsnack...

Blev väckt kl 04.15 av Ä  ! - snälla du måste hjälpa mig......

Jag var dödstrött och fattade ingenting.

Jag trodde det hade hänt något med honom.

Näda......

Sune hade tok diaree at i Kalles rum.

I ena hörnan hade löst rinnande bajs runnit ut / Fy fan va det luktade.

Han var dålig i magen i går kväll så jag sa till K att hålla ett öga på Sune eftersom han säger till när han vill gå ut.

Sune sover inne hos Kalle på nätterna och förmodligen sov Kalle så tungt så stackars Sune hade inget val.

Usch Usch Usch

 Det var bara att torka flera ggr med klorin mm.

Kalle gick in och la sig i min säng.

Sjysst bajs morgon / Kram MARIA


Kommentarer
Postat av: Medberoende

stackars lilla sune! inte kul när hundar blir dåliga i magen! Hoppas det är bättre nu ialla fall! :)

2012-06-02 @ 16:05:47
URL: http://medberoendee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0