Vetrinären.

Det här har varit den värsta dagen på länge.
Trodde ärligt  Sune skulle dö.
 
Vetrinären och sköterskorna sa att han var väldigt väldigt dålig.
Han reagerade inte på kanyler och sprutor och han fick Metadon mot smärta och när han tog ultraljud och röntgades så  somnade han bara in så jag fick panik och börja storböla för jag trodde han skulle dö.
Han har otroliga smärtor i buken.
 
Dom hittar ingenting på prover, röntgen mm därför misstänker dom Testikelomvridning eller liknande.
Dom ville lägga in honom för övervakning i natt på Bagarmossens djursjukhus men det skulle kosta 15.000 kr och dom pengarna har jag inte.
Därför vakar jag över honom i natt och kanylen är kvar i benet. Verrinären har berättat vad jag ska titta efter om han blir sämre och jag har journalerna hemma om jag behöver åka in i natt.
 
I morgon 8.30 är han uppsatt för operation om han inte blir bättre. Återkommer om mer info.
Jag älskar Sune så otroligt mycket. Jag skulle gå under om han inte klarar detta. Det är och kommer bli ett helvete att skaffa fram pengar till Operationen men det får lösa sig.
 
Jag har bästa försäkringen och ändå så har jag 1100 i självrisk + 20 % på hela kostnaden så om det skulle kosta 50.000 så kan ni räkna ut själva.
 
 
   Kanyler i båda benen, den ena misslyckades. Nu är Sune rakad på benen och på magen
 
 
       Han bara satt still
 
 
    Här har han fått stark smärtstillande så hans tunga åker ut / Ultraljud
    Här hämtar vi honom efter han legat inne sen 11.30
Vi hämtade vid 20 tiden och han ska tbx i morgon bitti igen.
 
 
    Nu sover han i soffan
 
 
3 sidor journal anteckningar från dagen
 
    Dagens summa.
 
Där rök varenda sparpeng och frissan, naglar och Tallinresan är avbokat.
 
    Nu är jag dödstrött , jag har sovit 4 timmar på 2 dygn.
                   God Natt
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Stackars liten!! :(

Hoppas verkligen att han blir frisk!

Svar: Tack. Kram
Maria Höglund

2012-06-26 @ 21:03:44
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Annica

Fy stackars vår lilla Sune. Vi håller alla tummar vi har. Kram Annica Oscar och Nova

Svar: Tack snälla
Maria Höglund

2012-06-26 @ 23:00:34
Postat av: Sofia

Men åhhh vad tråkigt att läsa detta!:/ Har fått lite rapport av Inger via T idag. Tänker på er och håller tummarna att han blir bättre under natten!

Kramar!

Svar: Tack snälla. Det värmer
Maria Höglund

2012-06-26 @ 23:47:15
Postat av: Medberoende

Stackars stackars Sune! Lider verkligen med dig! För drygt två år sen blev Kalle akut sjuk och han blev inlagd i några dagar. Trodde seriöst att han skulle dö, och dom dagarna var dom värsta i mitt liv. Men han klarade sig.

Skönt att natten varit lugn och hoppas Sune blir bra snart!

Kramar!

Svar: Tack gummanKramiz
Jag förstår det , man blir så hjälplös när dom e dåliga
Maria Höglund

2012-06-27 @ 09:44:58
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0