Vilken dag.

Jag vaknade 6.30 och sen dess har jag kört Nonnstop till kl 16.00, nästan 9 timmar utan rast & mat.

Efter jobbet åkte jag till min villa som ska flyttstädas och jag är klar med undervåningen.
När jag höll på och städa så vart jag skithungrig och kom på att jag inte hade ätit nott och knappt druckigt på hela dagen.

Jag var bara tvungen att kolla i Kylen i villan och där i låg en oöppnad choklad bit som jag öppnade och snodde en rad av. Mumma.

Det första som händer när jag börjar med städningen är att jag får världens sticka i pekfingert när jag torkar listerna
Det forsar blod och jag har inget att stoppa det med. Jag blodar ner byxor och mitt nya mobilfodral i tyg. HAHAHA
skit samma...

Jag körde bara vidare och doppade fingret i skurvatten tillslut stoppade det men nu är jag öm så hoppas jag inte får blodförgiftning nu med allt skurvatten i såret. hahahahaha. Galet.

Jag ska fortsätta lite på Onsdag och sen ska jag ta det sista efter midsommar då alla som renoverar huset är klara.

Nu ska jag bara njuta av kvällen / Må bäst Maria

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: Tack! :)


Jobbigt att fått köra på så hårt hela dagen "/

Svar: Ja fast det e kul när slantar kommer
Maria Höglund

2012-06-18 @ 17:25:54
URL: http://liivahliin.blogg.se
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Nja, vad för allvarligt skulle det kunna vara då?

Tack snälla:) Jo det är ett bra zoo. Djuren ser ut att ha det bra:)

Kramar

Svar: Jag vill inte skrämmas men man har ju hört att viss blod canser kan ge massa blåmärken men det är säkert ingen fara men vänta inte för längeKram
Maria Höglund

2012-06-18 @ 18:26:53
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0