19.30-21.00

I morgon är jag med i programmet Miljonjakten på 3:an.

Kan inte berätta så mycket mer än att jag tävlar med min mamma. Vi hade alltså en lott och sitter med i publiken
! mamma kunde inte närvara pga sin ögonoperation.

      Jag sitter på sektion 8 högst upp.....

Inspelningen gjordes den 25/2 och tog 5 timmar........

Roligt men väldigt jobbigt att le och skratta och klappa händer i så många timmar.

        Kolla in Renee Nybergs kjol i morgon om ni tänker titta.



      Här åkte vi till inspelningen



    Här blir vi informerade om vad som ska hända under dagen



  Här kommer vi till studion i Kista



 Det kom folk från olika delar av landet (mycket bönder)



      Blåa mattan var utrullad för oss



    Här skulle man registrera sig och få platserna .





             Efter regestreringen bjöd dom på paj mm.



     Sjysst lapp mitt på golvet


     Mer köande till regestreringen



           En trevlig dam från Flen



          Min lottlapp med sektion & rad



            Våran hålligångare Peter / Grym rolig kille

Det var han som såg till att vi inte ramlade ihop som hösäckar eller petade oss i näsan
under inspelning..  lätt gjort efter 5 timmar.



     Inne i studion



        Mer



   Bilderna är dåliga för man fick inte fota så jag fotade i smyg.....

         Alla i studion hade chans att vinna 10.000000 kr

   Ha det fint / Love Maria



Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Vilket litet äventyr! :)



Var det någon i studion som lyckades vinna 10'000'000 kronor?

2012-03-10 @ 16:20:34
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: kaffehörnan

shit vilken upplevelse får jag säga

Vad gullig du är

Den är bra film

2012-03-10 @ 16:25:43
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

sv: Vad trist att det inte blev du!!

2012-03-10 @ 16:57:01
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: ja, eller en ziperall heter det?

2012-03-10 @ 17:15:09
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0