Bra självförtroende men......

Jag har ett mycket bra självförtroende och det har jag alltid haft. Då menar jag inte för mitt utseende eller kropp som dom flesta tänker då..... Jag har den kropp jag har och får leva med det.

Jag brukar inte bry mig vad andra tycker om mig för jag vet att jag inte är en elak person och är alltid snäll & go mot dom jag älskar & tycker om. Om det är någon  jag inte bryr mig om ,säger nott eller skriver nott elakt så bryr jag mig inte ett smack.....
Och Om det någon gång snackas om mig så skiter jag i det med för jag vet ju vad som e sant...

När folk skriver elaka saker eller om dom kanske skriver nott jag skulle ta åt av så rinner det bara av mig.
Är en ganska kall person mot vissa men dom som känner mig väl vet att jag överöser alla med kärlek och att jag alltid finns där bara dom inte har gjort bort sig på nott sätt, då är det inte lätt att handskas med mig.

Sen finns det ju saker som folk kan skriva om som dom störs sig på som tex.  att man klär sig på ett speciellt sätt eller att man gör på ett speciellt sätt.
Då funderar man ju på det och tänker att den personen stör sig på mig eller på det jag gör fast det kanske inte ens handlar om mig.  Men vem bryr sig egentligen, jo jag eftersom jag skriver om det tänker ni då !!!

Nä för det som kommer nu var bara så roligt....

          HAHAHAH



Jag läser en blogg, där tjejen har grymt sköna inlägg & roliga bilder.

I dag skrev hon så här:

Öhh...innan jag gör bort mig mer för idag säger jag peace out och loggar ner. Fast peace out, allvarligt...hur töntigt är inte det att säga? Haha, skrattar högt (i mitt huvud) varje gång jag hör någon säga det. Löjligt låter det ju. Sååå...se u l8r...fast det är också töntigt. Typ "Hej, jag är 14 och kan göra förkortningar på datorn

HAHAHAH... Jag skrattade verkligen = det där är jag i ett nötskal. Jag använder peace ordet ofta. 
När jag läste vad hon skrev skrattade jag högt för mig själv för det låter verkligen töntigt. Håller verkligen med MEN......

Jag är också en stjärna på att blanda engelska & svenska ord !  Why ????

HAHAHAHAHAH.

Jag tycker som henne men jag tror jag kommer fortsätta med detta bloggspråk

           Peace Out / Maria


( sorry för ett flummigt inlägg men det är svårt att förklara vad jag menar men hoppas ni förstår)

   

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Haha!



Här använder jag nästan aldrig ordet peace, men garanterat andra ord lite oftare!



Tror att "fett" är ett av dem! :P

2012-03-13 @ 17:45:23
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Patricia♔

Kul att du är med och tävlar!

2012-03-13 @ 18:36:24
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: Annica

Önskar att jag hade ditt självförtroemde. Kram älskade syster

2012-03-13 @ 20:44:50
URL: http://annicahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0