Filmmys.

I dag var det meningen att vi skulle på Museeum med ungdomarna men den  personal som skulle åka vart sjuk så jag stannade i lokalen med ungdomarna och hade filmmys.

Vi hyrde :

Hur många Lingon finns det i världen

 Otroligt charmig och lite sorglig film, Nu har jag gråtit med mina ungdomar oxo.

Vi käkade chips & bullar och drack massa cola.

Sune brukar bara få vara på mitt kontor på jobbet men idag fick han ligga med i soffan och titta på film.

Gissa om att han vart glad då....

 





  Mys

Nu har vi promenerat till och från jobb och jag kan inte påstå att det är speciellt skönt ute, det blåser småjävligt.

Nu ska jag ta det lite chill och läsa lite bloggar.

               Love Ya / Maria


Kommentarer
Postat av: anna

söta hund <3 åååhh den filmen är awsome <3

2012-03-27 @ 15:03:25
URL: http://thetruthofanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

FIN BLOGG! Jag kom ihåg:) kom du ihåg klockan?

2012-03-27 @ 18:16:34
URL: http://fannyaspluund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0