Hemma.

Vi har haft det kanon. Blir mer kort sen för nu vill Kalle spala och det laggar när jag lägger upp bilder.
Som jag sa så har vi haft sjukt kul med mycket skratt.



                         Jag & Kalle




                          Annicka



                               Sune på Bussen



                             Mr: T



                                   Här bor dom / Mariefred



                       Nedre botten / Vardagsrum, kök & hall & Toa
                        Övervåning / 3 Sovrum



     Vår goda mat som vi åt

   Jag har massa mer att bjuda på , återkommer med lite crazy videos

                              Kul att vara tbx / Love Maria

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Låter som du hade en bra helg! :))



Sv; taack så jättemycket för din kommentar, det värmer!! :)



Kramisar!

2012-03-18 @ 09:58:23
URL: http://medberoendee.blogg.se/
Postat av: Annica

Fin bild på dig och Kalle. Kram

2012-03-18 @ 10:14:37
URL: http://annicahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0