Italien/ Taco

Överskriften hör liksom inte ihop men det finns en röd tråd.

Min älskling har åkt på Arbetsresa till Italien.  Han åkte i natt.
Hoppas hans fllygning går bra....

I dag ska möta Max vid 13.00 , ska bli så mysigt att få rå om honom ett tag. Vid 4 ska vi ha Taco mys innan Kalle åker på sin Träning. Sandra kommer oxo över
Funderar på att göra en äppelpaj till efterrätt.

Hundarna ska få stekt köttfärs att mumsa på.

Min bror är ensam hemma för hans familj är i fjällen / Norge så jag bjöd över han på lite tacos men jag vet att han har kännt sig risig så vi får se hur det blir.

Nu på morgonen har jag tvättat alla hundfiltar och mina vardagsrumsgardiner + duschdraperiet.
Det finns inget bättre att få hänga upp blöta & nytvättade gardiner som doftar sköljmedel... (klart det finns)

    Men vi hörs senare / Love Maria


Kommentarer
Postat av: Suneeta

Vad trevligt med Taco-mys!! =)

Jag och min pojkvän åt Tacos i Torsdags, innan jag & Chanel åkte därifrån. Det är såå gott.



KRAM

2012-03-04 @ 08:36:25
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: Annica

Hälsa till Kenneth om han kommer :) Kram

2012-03-04 @ 12:18:10
URL: http://annicahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0