Jag gillar vissa tiggare.

HAHAHAHAHA.

Sune tigger jämt men det är mitt fel.
Jag ger honom alltid vid bordet och han vet dom exakta ljuden när jag börjar skrapa min tallrik för han får alltid slicka min tallrik.

Jag tycker det är gulligt / Jag har alltså inga problem med det.
Det jag kan ha problem med är när han sitter precis mittemot mig och stirrar järnet men då får han gå och lägga sig.

I dag vart det makaroner & Falukorv, så himla gott.

Smunken sune ligger vid mitt ben såklart.





       Min tiggare



       Mumma

Jag tittar precis på ett program om sälar och dom är ju så jäkla gulliga & söta
och jag tycker faktiskt Sune liknar en säl.

Bella får en guldstjärna idag. Hon låg på min kofta i sängen och sov under middagen.....

                                Puss
                              



Kommentarer
Postat av: Suneeta

Åh vad gott med makaroner, det är alltid smaskigt även om man äter det flera gånger i veckan! Haha =)



Kram

2012-03-06 @ 18:47:28
URL: http://www.chanelsuneeta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0