Kändisar går före.

I morse skulle älsklingen hyra ett släp på Statoil och kom dit 7.40, dom sa att han inte fick hyra och att han måste vänta tills efter kl 8 för att han väntade på en personal till.

När älsklingen sitter i bilen så ser han Tobbe Trollkarl glida ut från Statoil och kopplar på ett släp, min kille kan inte vara tyst så han skriker till Tobbe T

 - fick du hyra släp?
- Ja svarar Tobbe, fick tjata lite bara

Hm........

Då går min kille in och skriker på personalen att här går minsann kändisar före !!!!

Då svarar han att vi måste ha extra koll på morgonen för det är så många som tjuvtankar
Men nyss sa han ju att han måste vänta på en personal till......

Hur ska han ha det...........

       Lite skvaller från byn / HAHAHAHA

  Puss Maria

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

snygg blodd du har kola hjärna in i min vackra blogg och säg din åsikt om den kram;)

2012-03-10 @ 08:56:59
URL: http://johannaeritreanen.devote.se
Postat av: sandra

tack så mkt, du är också bäst, vi ses imorgon bitti, tack för att jag får sova hos er <3

2012-03-10 @ 09:03:03
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Haha, Tobbe Trollkarl fixar biffen ;P



sv: jaha, jag skulle aldrig i mitt liv se skräck. Däremot gillar jag andra typer av hemska filmer, typ Kill Bill, Death Proof och sådant. Det är nog hemskt för mig ;)

2012-03-10 @ 09:20:40
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Medberoende

Intressant skvaller!! ;)



Jaa chokladen var jättegod, det va smak av coccos också vilket jag äälskar! :D

Jag ska inte göra mycket i helgen... har ganska mycket plugg så jag ägnar nog helgen åt det. Vad ska du göra? :)



Kramar!

2012-03-10 @ 10:33:27
URL: http://medberoendee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0