Lunchdate

Jag träffade Max idag, Jag hjälpte honom att fixa Ica kort och scanning sen åt vi en god lunch innan vi storhandlade till honom.

                           Helt enkelt en bra date.






             Söta Max / Love Mammi

Tipsade Max & sandra om en matkassa och det har funkat super säger Max. Dom tar alla pengar därifrån till handling och lägger alla kvitton där. Då har dom stenkoll.

I dag handlade dom för många dar framåt och det är lön om ca 1 vecka och dom har 500 kvar i matkassan , då har dom verkligen inte snålat.

         Bra jobbat / Mina fina ungdomar........

                Pöss Pöss

Kommentarer
Postat av: Patricia♔

Bra tips det där om matkassa. Det kanske jag borde börja köra med här hemma. Just nu går det åt alldeles för mycket pengar på mat.



Vi ska se Shoo Bre:)

2012-03-14 @ 15:23:48
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: Annica

Finaste Max, va duktiga dem är! Det är svårt att få pengarna att räcka till. Kram

2012-03-14 @ 20:00:31
URL: http://annicahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0