Storm..

Fan va det blåste idag, såg inte klok ut i barret efter promenade till jobbet, Promenaden till jobbet tar ca 45 min.

Det blåste grus och hundarnas öron låg bakåtslickade.



  Mitt hår låg platt & snyggt när jag lämnade hemmet.

Annars kan man ju inte klaga på värmen / Hur mysigt som helst.




      På vägen till jobbet, Bella har mycket att kolla på



                              Plutten

Jag har haft en bra dag, svischa lainen så var dagen till ända.

Mitt stora + i dag var att Max kom förbi jobbet och pussade lite på hundarna och sin mamma.
Mitt stora minus i dag var att Max tappade sitt visa kort  mellan mitt jobb & stan så kortet skulle spärras, Eftersom Max har sin diagnos så kan det bli extra jobbigt för honom när något sånt här händer.. Det är dom gångerna man märker  diagnosen som mest och när han blir arg....   tänder lätt...

      Ha en fin kväll / Maria

Kommentarer
Postat av: Annica

Ja fy va det har blåst idag... Fina bilder

2012-03-13 @ 20:46:43
URL: http://annicahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0