Svar..

Hur gör du när allt känns jätte tungt, när självkänslan är på botten och de känns som att du inte kan ringa en enda person?


Svar till Anonym :

Å vilken svår fråga ,  oftast när jag har det tungt och är ledsen så har jag inget behov av att prata med någon. Jag vill helst vara för mig själv, inte svara i telefonen, inte träffa folk.

Så jag har oftast inte behov av att ringa eller träffa någon.  Jag brukar inte gräva ner mig så länge utan livet är för kort för att ta allt så allvarligt.. Sen kan man må piss Ibland och då är det ensamhet som gäller för mig....

Alla är olika , jag vet..
Oftast vet mina vänner när jag mår skit för då får dom inte tag på mig....

Kanske inte var ett sånt bra svar men så fungerar jag...

Att prata med någon helt utomstående kan jag också rekomendera.. Väldigt skönt. Typ Kurator & psykolog..

 Ha det finast / Maria

Kommentarer
Postat av: anna

man behöver int alltid prata me folk då man mår kasst, för mig varierar de..det beror på lite va de handlar om :)

2012-03-29 @ 17:29:28
URL: http://thetruthofanna.blogg.se/
Postat av: Annica

Alla är vi olika ock det är ju bra. Kram siss

2012-03-29 @ 18:18:50
URL: http://annicahoglund.blogg.se/
Postat av: Medberoende

fungerar typ likadant.Tträffar gärna inte folk på fritiden och sånt om jag mår lite dåligt.



Utvecklingssamtalet gick förresten kanoon :)



Kramisar!

2012-03-29 @ 20:38:04
URL: http://medberoendee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0