Till Anonym igen.

Jag menade inget illa..det finns droger överallt..min pappa dog åxå av alko..jag har vänner som dött av dessa droger inte kul..men jag tycker ändå att BB suger..glad att inte mina barn vuxit upp där..men det är ju vad vi föräldrar gör det till åxå..Missbruket är ju en sjukdom som kan gå i arv..det gäller att hålla sig borta..välja sina sk vänner..lätt att hamna snett när man har den sjukdommen i familjen..




Jag förstod att du inte menade illa men jag måste ju svara.

Mina båda barn är uppväxta här i BB och min älsta son har en pappa som är nykter alkoholist och min son har aldrig hamnat snett. Hur lugn som helst och min yngre son 14 år är oxo hur soft som helst trots gener  och då ser jag skräck exempel varje dag i mitt jobb. Barn som både super & knarkar i 12 års åldern  Jag tror inte det handlar om miljön där barnen bor  utan om  att föräldrarna alltid ska finnas där och jag finns 24/7 för mina barn... Oavsett vad som händer...
Tror bra närvaro och bra krämseltaktik räcker gott....

       Ha det gott / M


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra, där Maria!Kloka ord,håller fullständigt med:)

2012-03-14 @ 06:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0