Trist blogg dag.

Ibland hinner man  bara inte blogga... så dom små inläggen jag gjort  idag har bara varit korta och ointressanta.

I morgon blir det mys med Inkan och så ska jag köpa present till Nova, Hon önskar sig smycken och där är vi lika...
Jag älskar att köpa accesoarer.

Nova har kalas på Lördag, hon är min syster dotter.

Jag har verkligen haft fullt upp idag, Fart hit & dit och det hände en ganska crazy sak idag som jag tyvärr inte kan nämna men allt slutade väl..... Hm HAHAHA , var faktiskt ganska komiskt.


    

                                 NOVA

    God Natt alla / Kram Maria

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Jag känner igen det där - antingen hinner man inte, eller så kan man inte.



Igår hann jag, men kunde inte för mitt internet slutade fungera...



Ha en fin dag!

2012-03-29 @ 04:55:08
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Annica

Ja Nova verkligen ÄLSKAR örhängen, precis som sin moster Ia :))

2012-03-29 @ 08:16:21
URL: http://annicahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0