Balkan Steak House.

Vi har fått en ny mysig restaurang i Brandbergen centrum.
Det är fräscht och bra kvalite och dom har en fin uteservering MEN till saken hör att när dom nyligen öppnade så såg jag en Idiot servitör där inne som har jobbat på en annan restaurang här i BB förut som jag bara odiggar.

Därför har det inte blivit så  att jag satt min fot där inne.

I dag när jag kom från centrum satt Kribba på uteserveringen helt själv i solen och han frågade mig om jag inte kunde komma och prata lite.
Jag sa till honom att jag gärna inte går in där pga. servitören...

Då berättade han att den servitören fått Dojjan..... Perfekt.

Då gick jag in och gjorde honom sällskap med en cider i solen.

 


  När jag var på väg hem  efter en bra dag så fick jag ett jobbigt samtal.
  Just nu känns det tungt och jag har en klump i magen.
  Jag tror inte ett jävla skit går min väg just nu. Varför ska något flyta på.
            Usch & Fy.......
 Hoppas allt löser  sig tillslut.

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Vad har hänt?

Du måste absolut inte säga om du inte vill!

Hoppas det blir bättre iaf!



Kramisar!

2012-05-10 @ 20:27:37
URL: http://medberoendee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0