Barn & Hundvakt.

Jag var och hämta lilla Thea på hennes skola.
Vi tänkte ta en promenad till centrum men det började spöregna så vi gick hem och mös i soffan med pizza & glass



                      Fina Thea & Bella



                         Lilla sune.

Sune är lite dålig i magen.
Han har kräkts gult flera ggr idag och han är lös i magen och lite seg. Hoppas det är övergående.
Nu kollar jag kult Dallas och tar det easy...

På Fredag ska jag fixa till mina naglar.

                             Love Maria

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Heej :)

Sv; Jag mår bra, eller är fortfarande lite hostig och så, men det är lugnt! Hur är det själv? :)



Instagram är jäääättteekul! Men det kan vara lite svårt att komma igång faktiskt.. men när man väl kommit igång kan man börja lägga upp bilder och redigera de jätteenkelt. Sen på bildbeskrivningen kan man tagga massa olika grejer om du lägger upp en bild på Sune t.ex. kan du skriva #dog #hund osv så kan folk som söker på det hitta din bild och sen gilla den eller kommentara om den vill. Sen kan man själv söka efter vad man vill i en sökruta och hitta bilder och kanske gilla dom osv. Sen kan man "följa" folk (vara vänner) då ser man alla deras bilder direkt på startsidan av instagram. Samtidigt som man delar sina bilder där så sparas de på mobilen och så är det bara att spara på datorn sen :)



Hoppas Sune blir bra snart! Inte kul när ens hund är lite nere och har ont i magen :(

2012-05-09 @ 20:32:14
URL: http://medberoendee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0