Härlig kväll.

Först vill jag tacka Mia för en trevlig temakväll .

Lady in Red.

Mia hade ordnat med god mat och en annan Mia hade gjort det grymmaste brödet och en annan Marie hade gjort en supergod efterätt.

Ja ni hör rätt, mycket mior & Marior.

Vi som träffades i går var:

Jag = Maria
Mia
Marie
Mia
Maria
Kia
Karin
Jenny
Annicka.

En av Mariorna, jenny och Annicka hade jag inte träffat tidigare.

                   Här kommer lite bilder:



   Först var vi på Mias gård och tog fördrink sen mat & dricka
  På bilden Mia (värdinnan) & Maria



                              Jag



                          Karin, Jenny & Marie



                          Mia kör Sista fixet.



              Marie, Annicka, Mia, Maria & Kia



     Mias goda baguetter med oliver och soltorkade tomater.
                     Grymma



                   Lite dukning



                Gillar mitt glas

2 i 1. Chilinötter i glaset under med ett glas vin över

                   Mumma.



  Efterätten avnjöts inne hos Mia då det vart lite kyligt ute.

Inne hos Mia spelade vi lite musik och småpratade innan vi åkte in till Engelen.



                         Marie, Mia & Mia



             Jenny, Maria, Mia, Karin & Annicka



                       Marie



                                Mia & Annicka

       Här är vi på Ängelen.

Jag vart lite irriterad för att man behövde betala 120 i entre bara för att sitta på uteserveringen och ta en öl men jaja en värdslig sak.

Mysigt ställe men mycket slemproppar.



                   Kia & Mia



                           Mia



                       Annicka & Marie



        Snyggingar



              Finingar

Jag har fler bilder på min kamera men den strejkar just nu.
Datan vill inte plocka upp minneskortet.
Hoppas älsklingen kan fixa det senare.

  Tack tjejer för en skojsig afton.







Kommentarer
Postat av: Annica

OJ... Tack så mycket.

Jättefina bilder från Lady in red. Bilden på dig är JÄTTEFIIIN! Kram

2012-05-27 @ 09:48:52
URL: http://annicahoglund.blogg.se/
Postat av: Medberoende

Vad härliga bilder! :D

2012-05-27 @ 16:10:34
URL: http://medberoendee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0