Hej blogg vänner.

Ursäkta dålig uppdatering men man vill ju njuta av solen.

Kommer säker bli lite mindre bloggning under Maj - Aug när det är sol.

Men jag ska minst ge er 2 inlägg per dag och då är det en dålig dag.

Här kommer lite bilder och text från min Tisdag /Söndag....  Det Känns som det är Söndag idag. Skumt



    Min och Sunes morgon promenad.

Jag åkte iväg en stund till jobbet , kände mig lite rastlös och jag skulle ändå möta Max i Haninge så jag åkte upp och jobba en stund.

Max & min plan var att titta lite i butiker och sen sätta oss o solen på Olerys och ta en kall öl.
Kalle kom också och mötte oss så det vart ett par timmar med killarna.

Max köpte en jeans skjorta och Kalle köpte en snygg tröja.
Helt plötsligt ringer Max telefon och han fick skit bråttom till stan för att möta upp sina kompisar så hans och min öl hanns inte med.

         Jag åkte hem och njöt på balkongen en stund.



                          Fina Max



     Kalles fina tröjja som han köpte idag.



                      Timmy, Max & Vippe

    Max för en liten stund sen, jag snodde bilden på FB.
      Dom är i kungsträdgården och myser i solen.


Ser inte helt fel ut........

     Hoppas ni har haft en skön dag.

Passa på och var ute för på Fredag blir det dåligt väder igen / Love Maria

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Najsig dag du verkar ha haft! :D

2012-05-01 @ 20:12:07
URL: http://medberoendee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0