Planering.

Idag på jobbet så började vi med en god frukost. Tack...

Stekt bacon & ägg.
Mumma.

Vi har suttit med sommarplanering och börjar väl tycka det mesta tar form.

Det är några småsaker kvar. Har lite med personalschema och ekonomi att göra.

.................................................................................

Jag smet lite tidigare idag för planen var att jag skulle förbi polisen och fixa pass.

När jag kom dit var det 55 före mig men jag tog snällt en lapp och gjorde lite ärenden.

Efter 1 tim och 12 min hade det gått 10 nummer så jag hade väl suttit där 3 timmar till om jag stannat.

Jag gav upp och gör ett nytt försök i morgon igen.

             

                                            Jag hade B 165
 
Nu har jag lagat mat och handlat . I morgon är det full rulle igen.........
I kväll blir det hundate.

                    Ha det fint / Maria             

Kommentarer
Postat av: Elin

Nej inte platsen hela tiden, men det är inte alls svårt att få tag på dom så det händer ju att man tar chansen ganska ofta :)

Kram

2012-05-21 @ 16:23:18
URL: http://mrselineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0