Tack Underbara.

Å va skönt det var

Min massör e bäst, Tack A



                   Fint va?



                        Harmoni



      På vägen hem tjuvplockade jag några Syrener. Mina favvosar.

När man ligger och blir masserad så tänker man när hon är på Ryggen
- Å det här är så skönt

Sen kommer hon till benen
- Å det här är skönare

Sen armar & framsida & huvud
- ÅÅÅÅÅ  Det här är nog skönast

HAHAHAH

Allt e skönt men jag tror fasiken armar och nacke och ansikte är skönast.

     Ha det toppen, nu ska jag steka pannkakor.

Kommentarer
Postat av: Medberoende

åååh vad skönt med massage!



Oj steka pannkakor i denna värme! Att du orkar! :)



Hoppas att du får en bra helg!

kraamar

2012-05-25 @ 17:13:22
Postat av: kaffehörnan

Så underbar fin stund du hade

kram

2012-05-25 @ 18:16:00
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: J E N N I F E R F O T O

Ja visst är han, tusen tack :)

Han är 9 år gammal :)

2012-05-25 @ 20:29:24
URL: http://jenniferspictures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0