Tisdagen.

                          Min dag i bilder



                        Morgonpromenaden

Det har verkligen varit fullt upp idag men skoj.

           



                                        Vackert träd






                          köpt hundmat till Sune

12 kg säcken var slut så jag fick 4 st 3 kg påsar för samma pris.




Besökte nya Balkan steakhouse med Inger, Camilla & Sandra och hennes 2 månaders gamla tjej Noelia



      Sandra & Noelia ( vet ej om jag skriver namnet rätt) har svårt att lära mig det namnet.



                                Gulleplutt

   

  Fin flaska från Jysk fick följa med mig hem , finns i underbara färger. 19 kr st.



        Fick byta min trasiga dammsugare mot denna pärla.

På kvällen kom Max & Sandra över/ Mycket trevligt
Dom fick med sig lite smått & gott hem + lite mat.


                             Nu är jag dödstrött / Love







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0