Våra grannar.

Vi har haft samma grannar i 14 år och dom är urgulliga.

Jag har haft så mycket fester hemma men dom har aldrig klagat.

Men när Max flyttade så bytte vi rum . Jag tog Max rum oxh Kalle fick rummet mot grannarna.

Kalle har en ruggig ljudanläggning med superbas och han krämar rätt duktigt ibland. Till saken hör att jag har frågat grannarna om dom störs och dom sa att dom hör den ibland men att det var ganska lugnt.

Ok då vet vi......

Men i dag mötte vi grannarna och dom var så där otäckt trevliga så man märkte att det var nott dom ville säga

Då kom det.

Tror ni Kalle kan spela lite mindre från 21 för grannens kille lägger sig mellan 20-21 för han går upp 04.00 till jobbet.

Dom e så gulliga. det har nog suttit inne länge för dom vill inte gnälla.

Så nu gör vi en radikal förändring.

Vi byter rum igen....

Jag tar rummet mot grannen och Kalle tar rummet åt 2:a hållet.

Så är det problemet löst.
.................................................................

Förresten när vi pratar lgh och hus så är jag totalt emot att bo i hus.

Hur rik jag än var så skulle jag aldrig aldrig köpa hus.

Jag tycker synd om alla som påtar i trädgården dag ut & dag in. Hela semestrarna går till att fixa på tomt & hus.
Nu vet jag att det finns massor med folk som lever för det så var nu inte en smartskalle och tala om det för mig,  utan jag pratar för mig själv.

Men när jag såg det här huset så kanske jag kan ändra min inställning.
så jävla coolt.

     

                          Marias Place

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Hej

Jag är glad att haft just dig på min blogg, i snyggaste headern..Jag fick fin respons och hoppas en del kikade förbi din blogg

Önskar dig en fin dag

2012-05-11 @ 11:30:07
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Det kan alltid bli problem med grannar, och det svenskaste som finns är att går runt och vara irriterad :/

2012-05-11 @ 12:33:03
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: kaffehörnan

Härligt tåliga grannar, bra dom säger ifrån ändå

2012-05-11 @ 13:36:24
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Patricia♔

Skönt att de tillslut vågade säga som det var i allafall:)



Hihi, själv drömmer jag om att bo i hus. trivs inte alls i lägenhet, men alla är vi olika:)

2012-05-11 @ 16:08:27
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: annica

Hoppas det blev fint med omändringen. Mysigt hus. Hoppas allt är bra! Ha en jättekul kväll. Kramis

2012-05-12 @ 12:23:43
URL: http://annicahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0