Hälsa på !

Idag har jag vart hos Max. fixat lite i hans lgh med tavlor & hyllor.
Sen åkte vi förbi I & K . Där hemma var gulliga P.
Vi fikade och snacka massa skit bara.
 
   
 
                        Lilla P & K
 
 
                      Vackra Alice.
 
Sune pinkade in sitt revir hos I & K. Jäkla skithund, HAHAHA, sorry Inkan.
 
Efter besöket så åkte jag hem och lagade korv stroganoff med ris.
Snart ska jag äta och chilla.
 
I kväll är det Böda Camping på tv.
Det är ett ställe jag verkligen skulle vilja åka till. Hyra en stuga eller ha en husvagn/husbil. Nice ju
2:an på vill göra listan är att få åka med ett gäng tjejer till Ullareds. Hyra en stuga en natt, gå runt på Ullareds och dricka massa vin på kvällen.
 
Ja Ja dream on.
 
                 Laaaaater pepps.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0