Jul i mitt hus.

Shit va det vart en snackis om att jag julpyntat idag. särskilt på FB.
Alla tycker jag är för tidig.
 
Ja Ja
 
Jag själv älskar det och jag tycker Jul ljusen behövs mest  just nu när det är som mörkast ute.
Hela lgh är storstädad och jul stakarna och stjärnorna  är på plats.
Mattorna är piskade och det doftar gott hemma.
 
Varje år julpyntar jag i mitten av Nov men detta år vart det lite tidigare.
 
 
 
 
Mina juldukar mm åker inte upp förs i December.
 
       Trevlig helg alla pepps.
 Maria
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Håller helt med att det är NU när det är som mörkast man behöver alla julstakar och grejer. Själv skulle jag inte börja pynta än, men alla är olika och jag tycker det blev riktigt fint! Här hemma brukar vi bara ha adventsljusstakar, några tomtar och en julgran och kanske en röd duk, svintråkigt, jag skulle vilja ha lite mer.. Dessutom vill mamma ta bort allt redan efter nyår. Bodde inte du på bottenvåningen nu med uteplatsen? Det ser nämligen så högt upp ut ;) kraamisar

2012-11-09 @ 21:57:49
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0