Morfar.

 
Bilderna på inlägget  är min mormor och morfar 1948.
 
Kom ni ihåg att jag skrev förut att jag aldrig träffat min riktiga morfar, jag fick ju veta för några månader sen att den morfar jag trodde var min morfar inte var det utan jag hade en riktig morfar någonstans ....
 
Jag har  nästan aldrig träffat den morfar jag trodde var min heller så det blir inget konstig + att han är avliden.
 
Jag frågade er läsare vad jag skulle göra, låta han vara eller skriva ett brev til honom och tala om vem jag var och att jag gärna ville ha kontakt med honom  om han ville ?!
Fick adressen av folkbokföringen.
 
Jag skrev ett brev och sa att det var upp till honom...
 
För ett tag sen hörde han av sig och det visar sig att han bor 4 mil härifrån och vi träffades för första gången i helgen som var.
 
Underbar känsla....
Han var underbar och fin och hans fru var oxo en sköning.
morfar är 81 år och en pigg sådan.
 
Vi ska höras av.....
 
                    
 
                                          Mormor & morfar 1948

Kommentarer
Postat av: Medberoende

åååh vad kuul! :)

2012-11-19 @ 18:50:00
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0