Vart tog dagen vägen.

Jag kom till jobbet 8.45 och gick hem strax efter 13.00 men vart tog dagen vägen..
Den bara sprang iväg.
 
Pappersarbete och lite pyssel. Sune var med mig idag så vi promenerade hem, riktigt skönt faktiskt.
Nu har jag gjort middag och jag har ingen aning om hur det blir.
Jag tog det jag hade hemma. Kycklingfile, matlagningsgrädde, pesto, vitlök,  soltorkade tomater och bacon + kryddor till det. Jag kommer serverar  pasta till det.
 
Kalle kom precis hem från skolan och frågade
 
- vad ska vi äta idag ?? Det luktar vitlök i hela porten... 
 
Är der bra eller dåligt?
 
Vi får se.
 
Bild kommer sen.
 
 
                               Laaater / Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Det där låter som om det kunde bli gott:) Känns som om jag alltid lagar mat på det sättet, tar vad som finns hemma haha:)

2012-11-12 @ 21:58:40
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0