Vem bryr sig ?

Vem fan bryr sig egentligen om vad jag äter och gör ?
 
Jo mamma kanske. Eller ?
 
Jag brukar ha mellan 70-100 läsare varje dag men dom sista dagarna har det gått ner till ca 17-20 så det innebär väl att inläggen är som jag känner mig just nu.
Jäkligt tråkig.
 
Jag har några underbara läsare som kommenterar och det gör ju saken lite mer roligt men inte ett måste.
 
Som nu när jag lägger in vad jag har ätit, Vem bryr sig.
Men jag själv kan tycka det är skoj när folk skriver om det på sina bloggar för då får man middagstips.
 
Eller när jag skriver om vad sjutton jag har gjort idag.... Hm....
Men just nu suger livet lite därav kanske inläggen suger hästballe också men men.
 
I dag har jag pratat med en person som gör mig glad. Vi ska snart höras igen.
 
      Nä men nu ska jag strax lägga in bilden på min mega middag.
 
 
 Tomatsoppa, pasta och knäckebröd.
 
Appropådet, Jag blir fetare & fetare och alla mina vänner tränar & tränar
När ska jag få ett ryck med vikten igen. Jag får mina ljuspunkter Ibland.? men jävligt sällan dock.
 
Vilket flummigt & pipigt inlägg.
 
                             Avslutar med en skojjig bild.
 
  
 
       Tjao Maria
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Statistiken gör ibland sådana dippar - jag märker det själv!

Trist när det blir så :/

2012-11-06 @ 20:30:14
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0