Hate Tele2 webbshop.

Åkte till jobbet i morse och bestämde mig för att ringa Tele2 ang min Iphone som är på drift.
 
Min telefon är över 1 år gammal och det var tyvärr efter garantin gott ut som jag upptäckte att jag  bara har en fungerande högtalare.
Det kom jag på när jag helt plötsligt fick för mig att lyssna på musik i telefonen och det bara kom ljud från en lur....
 
Efter 1 år / Jag vet helt sick.
 
Men men, då kollade jag även Kalles lur och det visade sig att han hade samma problem som mig.
Då bestämde vi att först skicka in min telefon och sen hans.
 
Tele2 använder sig av en firma som heter typ bridgepoint ,När jag ringde  dom så  sa  dom att de skulle skicka hem en fraktsedel som jag kunde använda mig av när jag skickade in telefonen tillbaka till dom. Det skulle ta ett par dagar och killen i telefonen sa att det var tyvärr ett vanligt fel på iphone 4 så han skulle skicka mig en ny telefon.
 
3 veckor gick och ingen fraktsedel
Jag ringer igen och ytterligare 3 veckor går och ingen fraktsedel kommer
Då ringer jag en 3.e gång och får värsta attityden, efter ca 1 vecka har jag fraktsedel och för 3 veckor sen fick dom min mobil.
 
I dag skulle jag ringa dom och fråga vart min nya mobil är.
Då svarar dårarna att dom inte har en mailadress till mig och att dom försöker nå mig.
Då frågar jag dom vad dom ska ha mailadressen till
 
- dom ska skicka ett kostnadsförslag
 
-Jag bara, Vad sa du ?????????
 
Jo dom vill ha 2500 för att ge mig en ny telefon.
 
Men helt ärligt Tele2. ?
 
Killen jag pratade med sa att jag skulle få en ny..pga att det var ett sånt vanligt fel
Jag bad dom dra åt helvete med sitt kostnadsförslag så nu är jag fortfarande med en trasig telefon.
Hatar Tele2 just nu.
 
Ja Ja
 
Dagen fortsätter i bajs...
Jag åker till Ica Maxi och storhandlar och när jag ska betala så medges ej köpet.
Provar en gång till med kortet
Medges ej....
 
Panik... Vet fortfarande inte varför ????
 
Nu är jag hemma och undrar vad som ska hända härnäst.
 
     Love Maria
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0